تاجزاده

به نظر می‌رسد «محفل» امنیتی که تاجزاده، ویترین رسانه‌ای آن است، از کارزار تبلیغاتی ضدامنیتی سیا-موساد در روزهای اخیر، کد عملیاتی دریافت کرده که هجمه مستقیم و بی‌پرده به راس نظام را کلید زده‌اند.

سرویس سیاست مشرق- در حالی که در پیامد انفجارها و آتش‌سوزی‌ های دو هفته اخیر، به ویژه انفجار در یکی از سوله‌ های حساس و مهم تاسیسات هسته‌ای نطنز، رسانه‌های صهیونیستی کارزار تبلیغاتی را با هدف القاء شکست جمهوری اسلامی در حظ «امنیت» خود شروع کرده‌اند و تلویحا از ادامه این رشته انفجارات و آتش‌سوزی‌ها در صورت عدم تسلیم ایران می گویند، تحرکات جدیدی هم در جبهه اپوزیسیون داخل کشور به وجود آمده که به نوعی نقاب «نفاق» را از صورت برخی چهره‌ها کنار زده و خصومت و عناد ایشان را با نظام آشکار کرده است.

فاز جدید تحرکات نفاق داخلی، درست همزمان با تحرکات منسوب به سیا-موساد در حوزه عملیات ضدامنیتی، البته مسبوق به سابقه است، چه این که همین سال گذشته و در ماجرای غائله بنزین در آبان‌ماه بود که درست روز نخست شروع آشوب‌ها، متنی موسوم به «بیانیه 77 فعال سیاسی» منتشر شد که در آن خواستار آزا گذاشتن آشوب گران و محاکمه نیروهای حافظ امنیت شده بودند. این اصولا، خصلت جریان نفاق داخلی است که هر گاه احساس می کند نظام و کشور در موضع ضعف قرار گرفته، عنان خودداری از کف می دهد و منویات شوم درونی خود را آشکار می سازد.

همزمان با زنجیره اقدامات خرابکارانه در داخل کشور و کارزار سنگین تبلیغاتی حول آن در رسانه‌های خارجی، عده‌ای از عناصر رادیکال داخلی، شروع به هجمه و حمله مستقیم به ستون اصلی انسجام و استحکام و یکپارچگی کشور، یعنی رهبر انقلاب کرده‌اند.

مصطفی تاجزاده، عنصر رادیکال دو تشکیلات منحله مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب، و کسی که جز تئوریسین‌های حزب بدیل مشارکت، یعنی «اتحاد ملت» نیز هست، در روزهای اخیر، ویدیویی منتشر کرده که در آن، بسیار وقیحانه و جسورانه، ضمن ردیف کردن انواع اتهامات به رهبر معظم انقلاب و متوجه کردن تقصیر تمام مشکلات کشور به ایشان، تلویحا خواستار «بازخواست» رهبری شده است.

این عنصر کارکشته و آموزش‌دیده «شبکه نفوذ» ، که در کنار سایر چهره‌های وابسته به سازمان منحله مجاهدین انقلاب، همچون بهزاد نبوی، ابوالفضل قدیانی، سعید حجاریان، فیض‌الله عرب‌سرخی، محسن ‌آرمین، محسن امین زاده و... و. سابقه طولانی در طراحی‌های ضد ولایت فقیه دارد، ظاهرا از دعاوی و ادعاهای تبلیغاتی اخیر صهیونیست‌ها، جان تازه ای گرفته و حمله صریح و بی‌پرده را به ستون دوام و قوام کشور (زیر فشار همه‌جانبه و سهمگین نظام سلطه به کشور) آغاز کرده است و ظاهرا در این مسیر، پشت‌گرمی و فراغ بال بسیاری نیز احساس می کند.

به هر حال نمی توان کتمان کرد که این «محفل امنیتی» پیش‌گفته، به طرز عجیبی در همه دوران فعالیت‌های شوم ضدولایی و ضدانقلابی خود، مستظهر به نیروهای حمایتی مرموزی بوده‌اند که هیچ‌گاه اجازه ندادند آنان پاسخ خیانت‌های خود را در حق نظام و کشور دریافت کنند. چه اگر چنین نبود، این محفل در فتنه سال 88، فتنه براندازی نظام مستقر، که مصداق فساد فی الارض است، نباید به اتهاماتی چون «اخلال در ترافیک» محاکمه می شدند!

امثال تاجزاده، زمانی که با «لپ‌های گل انداخته» (به تعبیر دکتر زاکانی در مناظره با تاجزاده) از زندان «قهرمان‌ساز» نسبتا کوتاه‌مدت خود (در قیاس با بزرگی جرم ضدامنیتی خود) بیرون آمدند، چنان در عناد و دشمنی خود پشتگرم و دلگرم بودند که نوک پیکان حمله را از همان زمان به سمت راس نظام گرفته‌اند و علی‌الظاهر، به واسطه همان «پشتگرمی» ها قصدی هم برای برخورد با نفرت‌پراکنی سیستمیک ایشان علیه نظام وجود ندارد.

اما این که چرا تاجزاده، چرا در این مقطع، درست همزمان با رجزخوانی‌های صهیونیست‌ها برای نظام، هجمه علنی به رهبری و درخواست خصمانه «بازخواست» از رهبری را مطرح می کند، البته برای آگاهان به ریشه‌شناسی شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی، چندان دور از انتظار و و غیرمنتظره نیست. سوابق تاجزاده و همپالگی‌های او در «محفل امنیتی» فوق‌الذکر، در تمام چهاردهه‌ای که از عمر انقلاب می گذرد، از این دست همنوایی‌ها و همراستایی‌های غیرمستقیم و مستقیم با شبکه جهانی صهیونیسم کم ندارد. این دیگر مساله پنهانی نیست که اولین علم مخالفت با نظر و جایگاه ولی فقیه، و تقسیم‌بندی نظرات ولی فقیه به «مولوی» و «ارشادی» را بهزاد نبوی و مریدان و شاگردان او در سازمان مجاهدین انقلاب پایه‌گذاری کردند که ماجرای درگیری این طیف با آیت‌الله راستی کاشانی(نماینده حضرت امام در سازمان) و در نهایت انحلال سازمان را رقم زد.

اما ردپای این طیف (که تاجزاده عضو جدایی‌ناپذیر آن بوده و هست) هم در پاره‌ای ابهامات پرونده کودتای نوژه دیده می‌شود (فرار کردن مسوولان سه رکن نظامی، تدارکاتی و سیاسی کودتا در پرونده‌ای که سربازجوی آن سعید حجاریان، رفیق تاجزاده بود)، هم در ماجرای تلخ انفجار نخست وزیری در هشتم شهریور 60، هم در فراری دادن یکی از شاه‌مهره‌های سازمان منافقین به نام سعید شاهسوندی که در عملیات مرصاد به چنگ نیروهای انقلاب افتاده بود، هم عدم رسیدگی و به نتیجه رساندن پرونده «قتل‌های زنجیره‌ای» (که وزارت اطلاعات وقت در تسخیر وابستگان این طیف چون حجاریان، خسرو تهرانی، علی ربیعی، علی یونسی، حمید سرمدی و... بود)، هم در ماجرای فتنه کوی دانشگاه (که ردپای شخص تاجزاده در جایگاه معاون سیاسی وزیر کشور در تحریک و هدایت فتنه  عیان بود)، هم ماجرای فتنه 88 و «ستاد 88» (که سناریونویسی‌های تاجزاده و همان محفل امنیتی هنوز از یادها نرفته است)، هم مواضع و تبلیغات ضد محور مقاومت در ماجرای سوریه توسط شخص تاجزاده و نامه 200 پزشک «اصلاح‌طلب» به رییس جمهور قانونی سوریه در سال 90 و متهم کردن او به جنایت و درخواست کناره‌گیری او (آن هم درست زمانی که با ورود گروه‌های تروریستی مسلح و تکفیری، دمشق و دولت قانونی سوریه در معرض سقوط و سوریه در آستانه تبدیل شدن به یک امارت تکفیری بود) و...

خروجی همه این پرونده‌ها، که متاسفانه هیچ‌کدام، هیچ‌گاه بررسی کامل و دقیق و همه‌جانبه نشدند، در نهایت و کلیت، ضربات سهمگین به پیکره نظام به نفع دشمن صهیونیست بود.

البته، تاجزاده و همراهان او در محفل «امنیتی» های سابق، ابایی از آن ندارند که پروژه سوریه‌سازی ایران رخ دهد. آنان سال گذشته، در کمال خباثت تلاش کردند روی موج تبعات حاصل از اشتباه محض دولت در نحوه گران کردن بنزین سوار شوند و با فراخواندن نظام (به سبک همان نامه 200 پزشک اصلاح‌طلب به بشار اسد در اغاز بحران سوریه) به انفعال و بی‌عملی در برابر آشوب و شورش و طرح درخواست محاکمه نیروهای حافظ امنیت، طرح صهیونیستی را که از بیروت شروع شده و در بغداد ادامه یافته بود، به تهران بکشانند.

امروز هم که سرویس‌های جاسوسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، روی ایجاد و تجمیع بحران اجتماعی در برخی مناطق حساس کشور از جمله خوزستان، به عنوان «ماشه» طرح سوریه‌سازی ایران، حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، اگر به نقش سوء مدیریت استاندار این استان استراتژیک کشور در ایجاد زمینه‌های بحران (به ویژه در مساله نیشکر هفت‌تپه و آب رسانی به غیزانیه) و عقبه و پیوندهای سیاسی این مدیر اصلاح طلب، و البته اصرار عجیب روحانی به حفظ این مدیر ناکارآمد، نیک بنگریم، باز به همان «محفل امنیتی» فوق‌الذکر می رسیم که تاجزاده عضو بلافصل آن است. خبرگزاری خورنا (خبرگزاری اخبار خوزستان) در گزارشی(16 اردیبهشت 98) درباره شریعتی نوشت:

"‌ غلامرضا شریعتی در سال ۱۳۸۸ عضو شورای مرکزی شعبه خوزستان و عضو کمیته پشتیبانی کشوری سازمان مجاهدین انقلاب و یکی از برنامه ریزان ارشد و سیاستگذاران اصلی و محوری ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در خوزستان بود، شریعتی پیش از سال ۸۸ و بعد از آن پیش از استاندار شدنش در دولت روحانی به صورت منظم به ملاقات محمد خاتمی رفته است و عضو فعال و موثر بنیاد باران نیز بوده است. "[1]

غلامرضا شریعتی

و البته واضح و مبرهن است که مصطفی تاجزاده  از موسسان و عضو کلیدی شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب است.

ادامه دارد....

 

[1] https://www.khoorna.com/138355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 98
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 23
  • امیر IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    38 11
    خدایا بعضیارو مستقیم شفا بده جان من ! من خیلی صبر و تحمل ندارم نوکرتم زیبا و کلامم و این در راس باشن مرسی
    • حیدر صالح IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      67 9
      بنده به نوبه خودم از این اشعث شکایت خصوصی دارم! چرا قوه قضائیه جایی برای اقامه شکایت ندارد؟
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      23 3
      چرا اصلاح طلبان مورد حمایت اسراییل و امریکا و دشمنان نظام هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      16 2
      جالبه این جریان اصلاحات با اینکه میدونستن روحانی و تیم دولتش در دوره اول ریاست جمهوری بسیار ظعیف و نا کارامد عمل کرد اما با تمام وجود از انتخاب مجدد اقای روحانی حمایت کردند حالا بجای پاسخگویی در مورد اینکه ملت رو فریب دادن تا این وضعیت رو بوجود بیارن، دنبال فرافکنی و تهمت زدن به دیگران میباشند تقریبا اینها برنامه ریزی شده بود که بتوانند جبهه مقاومت مردمی و داخلی ایران را تحت الشعاع قرار بدن و از اب گل الود بوجود امده ماهیگیری کنند این سختی معیشیتی امروز مردم حاصل تفکر خاتمی میرحسین و توریسین های اصلاحات است چرا این جماعت دوست دارند دوباره ایران را سپرده امریکا انگلیس و رژیم کودک کش کنند ؟ سوال اصلی همین است !!این همان شبکه نفوذ است که تقریبا چندین قرن از طرف بیگانگان بوجود امده است و نسل به نسل در کسوت های منورالفکر شبه روشنفکر غربگرا اصلاحات درحال خوش خدمتی به غرب واروپا میباشند تقی زاده های دیروز و اصلاحات امروز هیچ وقت خودکفایی پیشرفت و استقلال کشور برایشان معنی نداشته است . وببینید انقلاب اسلامی ایران با وجود چه خباثت های داخلی توانسته چهل سالگی خودرا به رخ بکشد
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    95 4
    خدا تمام این ملعونین دروغگوی اراجیف قرقره کن را به لعنت ابدی دچار خواهد کرد
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      24 1
      در دویست الی سیصد سال اخیر ایرانیان در دوجبهه جنگیده اند یکی دشمن مهاجم خارجی!! یکی منافق داخلی!! ای کاش که فقط با دشمن خارجی میجنگیدند ضربه اصلی را منافق داخلی به ایران میزند و این قصه پر غصه ادامه دارد
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      33 3
      اقای مصطفی تاج زاده ما مردم ایران به شما رای ندادیم شما سخنگوی چه کسی میباشی ؟سخنگوی شیطان بزرگ و شیطانک صهیونیستی
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      23 1
      تاج زاده پاسخ دهد : اگر همین امروز انقلاب و جمهوری اسلامی تمام و تحریمها رفع ایران گل و بلبل ( مثل عراق و افغانستان و لیبی که چند دهه امریکا اونجاست )و امریکا وارد و مثل ترکیه و ژاپن و المان و قبل از انقلاب خودمان چند پایگاه نظامی دایر کرد و تو امشب به همراه یکی از خویشان نزدیکت در خیابان در حال قدم زدن بودی که ناگهان چند درجه دار مست کرده کدخدا در خیابان تو را کنار زدند و همراه شما را لحظاتی با خود بردند دقیقا واکنش شما به این اتفاق چه خواهد بود ( در وقوع حتمی چنین اتفاقاتی هم که شکی نیست )
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    74 6
    چرا این عنصر فتنه رو به درک واصل نمیکنن قوه قضاییه وارد بشه ..واین ملعون کثیف رو به سزای اعمال ننگینش برسونه
    • SE ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      53 0
      سازمان مجاهدین انقلاب در ترور شهید دکتر آیت و شهید رجایی و شهید باهنر دخیل بودند
    • محمد IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      48 0
      دوست عزیز مشکل تنهااین عنصرمتوهم والوده نیست مانیازبیک پاکسازی جدی ازعناصرالوده درارکان حکومتی نیازداریم که اینها طی ده ها یارگیری وشبکه سازی کرده وهم قدرت مادی وهم قدرت سیاسی وهم الودگی برون مرزی دارندکه درنتیجه معلوم است که مبارزه با اینها کارسختی است ولی تنها چاره کاربرای نجات ایرانست۹۵۴۶
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 1
    ز م ی ه ا ِ ... مثل ز ا م ب ی ه ا
  • US ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    46 1
    این استاندار خوزستان هست؟ :))))))))) طرف اصلا نیازی نیست سوابقش بررسی بشه یا بگن تا الان ناکارآمد بوده. قیافه اش داد می زنه چیکاره ست. ریش رو بتراش تسبیح رو هم بذار کنار داداش. اونی که فک می کنی خودتی و دور و اطرافیانت.
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    42 1
    اینا چقدر از استین کوتاه خوششون میاد همش دوست دارن بین زن و دخترای همپالگیشون که چهار لاخ موشون هم بیرونه و عیبی هم نداره (برین اختلاسها رو بگیرین) استین کوتاه با رنگهای شاد بپوشن و ریش شون هم کوتاه و انکادر کنند و بعد ازجلساتشون دور میزهای پر شده از غذاهای الوان جمع بشن و از دنیا لذت ببرن پول و امنیت هم که دارن فقط مشکلشون ویزای پردردسر گرفتن امریکاست به واسطه وجود عبد صالحی که 30 ساله از حسینیه خودش تکون نخورده حتی موقع تهدید 52 نقطه ارباب ترامپ جز چند سفر استانی که با وجود او و عدم گاو شیرده و کاسه توالت شدن ایران اینا دیگه نمیتونن به راحتی در کازینوهای لاس وگاس با دوستان یه شب و بزم اروم را بگذرونند خوب معلومه که اقا باید جواب بده چرا ؟ اما فکر میکنم همون خدایی که اتش بمب را در یک متری بر اقا گلستان کرد عاقبت این لجن پراکنی ها را هم برای او انشاءالله مبارک خواهد کرد تا الان که اینطور بوده تا باد چنین بادا
  • حامد IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    41 4
    آقا مصطفی اون چیزی که قابل تحمل نیست اینه که یک عده باشند که از اول انقلاب مسئولیت داشتن ولی در هر فتنه ای حضور داشته باشند و کشور رو به بحران بکشانند و پاسخگو هم نباشند.
  • FR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    44 2
    سایت برترینها کامنتهای توهین و متلک به رهبری رو منتشر میکنه .وقتی یه روزنامه کاغذی که هزار نفر هم مخاطب نداره بخاطر یه تیتر توقیف تا توبیخ میشه چرا این سایت زرد که دو میلیون عضو داره آزادانه فعاله؟
  • ایرانی IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    47 2
    من در این کشور فهمیده ام که اصلاح طلب یعنی خائن به مردم و خائن به همه امور کشور ، انقلاب و اسلام.
    • SE ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      40 0
      بی‌بی‌سی و صدای امریکا و من وتو و اینترنشنال سعودی هم از تاجزاده و ناحنجاریان و بقیه اراذل عامل توطعه های مداوم خط میگیرند
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    59 4
    آقای تاجزاده به شدت باهات موافقم اما به یه شرط: 30 سال قدرت اجرایی کشور دست شما بوده بقیه اش هم ان یکی جریان. جفتتون گورتون رو گم کنید و همه چی رو بسپرین دست رهبری بعد اگه ایرادی دیدید بیایید ازش مطالبه کنید. اگه نه دهنتون رو ببندین. کم کم دارم به این می رسم که جریان اصلاحات بازمونده های منافقین هستن که متاسفانه جذب انقلاب شدن!
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    36 1
    رهبری سالهاقبل خطرنفوذ رابارها وبارهاگوشزدکرده بودندولی متاسفانه مسئولان مرتبط، درباغ دیگری سیرمیکردند! والبته جلوی ضرر ازهرجاگرفته شودمنفعت است!!!
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    33 1
    چپ و راست کردن تاج زاده واجبه
  • علی IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    33 1
    من متن اصلأ نخوندم اما باسابقه آقای تاراج زاده آشنا هستم، از جمله منافق ترین، برعنداز ترین،نفوذی ترین،از غربی ها غربی تر این شخص،الان دولت خائنش کاری نکرده میگه نمی زارن،دست ما نیست،قدرتی نداریم،دست نظامی هاست،(یادم نرفته همین حرام لقمه موقعی که سردار عزیزمون زدن می گفت نباید جواب بدیم جنگ می شه)
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    24 0
    حتما حمله به نطنز هم کار تاجزاده و شریعتی بوده
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    29 2
    این اراذل باید قبل از ایجاد فتنه دستگیر شوند
  • SE ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    32 2
    علت رسیدن کشور به اینجا شما اصحالات هستیدکه همواره تلاش کرده اید ایران و ایرانی را در برابر اربابان صهیونیست خود به زانو درآورید تا جایگاه طاغوت را برای صهیونیسم در ایران بدست آورید و بر گرده مردم ایران سوار شوید ولی زهی خیال باطل که شما خود فروختگان پشیزی برای ملت ارزش ندارید
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      1 12
      تو چی چی میگی تو استکهلم؟!؟!؟!؟!؟شاید هم همینجایی ولی جرئت نداری بدون وی پی ان کامنت بدی!!
    • SE ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      19 1
      اینجا در سوئد و سایر کشورها برای رصد میزان خیانت اصحالات کافی اراجیف اصحالاتی جماعت را با اراجیف رسانه های دشمنان ایران مقایسه کنی و به وضوح میبینی اصحالات جماعت از کجا میخورن و آنرا در روزنامه های زنجیره ای و در فضای مجازی نشخوار میکنند البته به وقتش با یک چخه گفتن ملت به این خائنین دمشان را لای پایشان میگذارند و خفقان میگیرند
  • US ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    5 22
    میدونید چرا تعداد شیعه ها و یهودی ها در دنیا نسبت به سایر مذاهب اصلی کمتره چون راه اشتباه رو برای تبلیغ و انتشار مذهب خود پیش گرفتند
    • محمد IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      16 2
      الان توی داعشی را کم داریم فقط
    • گرامی IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      12 1
      اگر شیعه راهش اشتباه بود که در راس تمام معادلات سیاسی ونظامی دنیا نبود برات خیلی متاسفم که یهودی صهیونیزم خونخوار را با شیعه دریک گروه قرار میدهی .بهتره کمتر شیشه مصرف کنی
  • بختیاری US ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    23 1
    همیشه گفتم دوباره هم میگم بـــایــــــــــد و بـــایـــــــــــد و بـــایــــــــــد یکبار برای همیشه پرونده انفجار دفــــــــــــــتر نــــــخـــــــست وزیـــــــــــــــــری باز و محکم پیگیری بشه قطعا 99.99 درصد از خائنین فعلی شناخته و رسوا میشن. چرا موضوع به این مهمی تا به امروز به حاشیه رفته و در مواردی هم که پیگیری شد بلافاصله مسئولین پرونده ترور شدن؟؟؟؟؟؟؟انشاالله بزودی زود اطلاعات سپاه پاسداران دمار از روزگار این خائنین درخواهد اورد. ************************************************* *************************************************** مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرگ بــــــــــــــــــــر خائــــــــــــن بـــــــــــــــــی وطــــــنی کــــه فکر تجزیه ایران سرافراز رو داره مگر اینکه این ارزو رو به گور وبعدش به جهنم ببرید. ************************************************** به کوری چشم همه خائنین و نوکران غرب وحشی جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم فــــــــــــــــــــدای رهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبرم باافتخار و منت
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    19 0
    آقای تاجزاده؟ قانون اساسی کشور رو قبول داری یا نه؟ اگه قبول داری که خفه شو و چرند نگو، وظایف هر نهاد و دستگاهی کاملا واضح و روشن هست. اگه هم قبول نداری که نشون دهنده ی این هست که آدم بی قانونی هستی، پس اگه زمانی ما باهات طبق دیدگاه خودت (عدم هر گونه باوری به قانون) باهات برخورد کردیم بازم باید خفه شی و حق اعتراض نداری.
  • نادر US ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    6 0
    اين هم پروژه سازي براي ترس از قبول واقعيت هاي موجود است ؟
  • CA ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    10 25
    بابا شما کی دست از این رفتار تکراریتون بر میدارید و با کوبیدن اصلاح طلب ها به مخاطباتون آدرس غلط میدید. من اصلاح طلب نیستیم ولی احساس می کنم شما مدام می کوبید ولی هیچ ایده ای ارائه نمیدید. این ایده مقاومت هم نه تنها معلوم نیست، هیچ سنخیتی هم با شیعه امام حسینی نداره. امام حسین تا شب عاشورا در حال مذاکره بود و وقتی متوجه شد از مذاکره به نتیجه نمیرسه ، اومد و از نظر شما حجتا و از نظر من اخلاقا به همه افرادش گفت که فردا جنگ هست و هر کسی میخواد میتونه بره چون با شما کاری ندارن ، فرداش هم که جنگید و شهید شد. حالا اگه به شما بود نه مذاکره میکردید نه میجنگیدید ، بلکه کلی ادم رو زیر افتاب سوزان و تحریم آب به اسم مقاومت نگه میداشتید تا از بین برن، این رسم شیعه نیست دوستان.
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      10 2
      05:15 بعد اینی که کی متوجه شدن که مذاکره به نتیجه نمیرسه و باید مقاومت و جنگ کرد رو خود شخص امام حسین (ع) تشخیص دادن یا اصلاحطلبهای اون زمان؟؟! اگه به اصلاحطلب جماعت با‌شه که ناموسشم دو دستی میده به یانکی‌ها تا جنگ نشه!!! الان چند ساله رهبری فرمودن که مذاکره با غربی‌ها به نتیجه نمیرسه و راهش مقاومته، حالا طبق نسخهٔ خودتون اگر اهل مقاومت نیستین جمع کنین برین خارج اقلا اینجا کارشکنی نکنین، دَرَم پشت سرتون ببندین!!!
  • Fara hare DE ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    20 2
    چرا یکبار برای همیشه سر این نجاسات متعفن رو مثل ترکیه که اونجا جرمشون صدبار سبکتر از اینها بود به سنگ نمیکوبید که هم مردم یک نفس راحت بکشن هم نظام. این نجاسات رو هرچه بیشتر ول بگزارید بوی کثافت شون بیشتر مردم رو اذیت میکنه. نه اینکه با رافت اسلامی آزاد بگزاریدشون و اینا بیشتر ضرر برسونن
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    17 1
    چرا اینا رو ادب نمیکنه نظام؟
  • عبدالله مومن IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    17 1
    قرآن . الفتنه اشد من القتل
  • ناشناس IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    16 2
    شیطان را درس می دهی واقعا تاج ،زاده ای .دیدار به قیامت حیف نون
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    19 1
    سوال : چرا در تمام اختلاس ها و فساد های مختلف ردی از اصلاح طلبان هست؟ چرا اکثر کسانی که از کشور می گریزند و در خدمت دشمنان هستند از این گروه اصلاح طلب هستند؟ جواب: چون چهار خصلت دارند 1- صداقت ندارند و دو یا چند چهره هستند 2- امانت دار نیستند و خیانت روال همیشگی آنان است 3- متعهد نیستند نه به انسان نه به خدا 4- چون مدام در حل گریز از مسئولیت هستند.
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    14 0
    آقای تاج زاده چه غلطهایی.
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    11 0
    واقعا نظام قدرت جمع کردن اینا رو نداره؟
  • سید IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    12 0
    زاده ی تاج است دیگر!!! باید هم در فراقش چنین سوزناک باشد! علی الخصوص که دوره ای را هم در نزد یانکی ها درس خوانده باشد! و اکنون هم از طرف ملت پس زده شده باشد! بناراین باید آن گروهی را که مثل خودش نان و نمک سلطنت را خورده اند مخاطب قرار دهد بلکه برای هم نوحه سرایی کنند و داغ جگرشان را خنک !!!!!!!!
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    11 1
    خیلیم ایشون زحمت می کشد در این راه. اجرشون با ابلیس لعین.
  • سید IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    20 2
    چه کسی باید جلوی این احمق زاده رو بگیره نه خبری از شورای امنیت ملی هست، نه دادستان
  • من IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    18 2
    بحران وجود تو و امثال تو در کشور است بحران بی حیایی و وقاحت بی حد و اندازه تو و امثال توست بحران شمایید که چهار دهه، زالو صفتانه خون این مردم را میمکید و آب از آب تکان نمی خورد رهبر مظلوم ما چه کند با شما استخوان در گلو ها! چه کند با شما بی حیا و بی آبرو ها! چه کند با شما ؟ بله بحران و فرا بحران تویی اما خدایی که خیر الماکرین است و سخت انتقام ،خواهد گرفت انتقام تمام حرف ها و اعمال بی شرمانه تان را ای جبهه حق اندکی صبر سحر نزدیک است.
  • مهدی IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    16 1
    نظام ما هم خیلی از کارها را شل گرفته و این معاندین نظام راحت با نان جمهوری اسلامی را راحت میخورند و تیشه به ریشه نظام و ایران می زنند و شماها هم حرفهای اینها را به بوق کرنا میگذارید مثل اینکه بعد از اینها در کشور کسی نیست به مصلحت کشور حرفی بزند و دوم اینکه آن لیستی که در بالا اشاره شده به نظر من همه آنان را گرفته در ملاء عام به دار مجازات می آویزند تا عبرت دیگران باشد در این کشور نشسته به خیر دشمن صحبت نکنند اگر اینها در چین یا آمریکا یا روسیه بودند و این طوری صحبت میکردند حالا هفت جد آباد اینها در قبرستانها و یا در سیاه چالها تا آخر عمرشان می ماندند و می پوسیدند و در کشور ما برای همه شاخ شدند باید جلو اینها بصورت قدرتمند گرفقته شود تا افکار عمومی مردم را شست و شوی مغزی نکنند.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    13 2
    سپاه باید این جانور بیشرف بگیره وسرجاش بنشانه این کثافت دیگه زده به سیم اخر تاجزاده خاک برسر اینم رآءفت اسلامی که رهبرفرمودند،این اشغال ها دم در اوردند وباکمال وقاحت رهبری عزیزمون نشونه می گیرنداین مفسدین پست مشکلاتی را که افساد طلبان دراین سال ها به وجود اوردند نظر مردم گمراه می کنند به سمتی دیگه که خودشون تبرعه کنندواقعا این ها را باید محاکمه کرد وسرجاشون نشاند!
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    14 2
    این عنتر و منتر های اسرائیل را پرت کنید بیرون برن پیش ننشون (اسرائیل)تا ما خودمون در کنار فرمانده شجاع وباهوشمون مملکت را آباد کنیم
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    11 1
    اینها خیلی دور گرفتند
  • وحید از شمال IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    8 1
    تاجزاده میخواد شرح بده که همه چیز دست رهبره اما اسم برنامه های اقتصادی که مشکل بزرگ کشور که دست این دولت بوده رو نمیتونه بگه چون گندش بالا میاد که داره دروغ بزرگی میگه و معضل اصلی کشور و مردم که اقتصاد آسیبدیده اش هست رو توضیح نمیده .چون ریش و قیچی کارهای اقتصادی دست دولت اجاره ای اصلاحات هست.تاجزاده انگار میخواد بچه گول بزنه
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    7 0
    ممنون از اطلاعات مفید و روشنگری های سایت خبری مشرق . مردم در انتخاب یا رد نیاز به اطلاعات درست دارند . الحمدالله از مجلس اکنون خیالمون راحت شد در مجلس قبلی دائم نگران و استرس خلق قوانینی داشتیم که مثل سنگ انداختن در چاه بود . جبران خیلی دشوار و زمانبر میشد و فشار بر مردم طبقه متوسط به پایین بیشتر و بیشتر میشد . معرفی خوانین با ظاهر فریبنده کمک می‌کنه مردم بهتر تصمیم بگیرند . باز هم تشکر میکنم از مشرق عزیز
  • پ IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    13 0
    جالب اینه امثال شریعتی فراوان در ساختار حکومت هستن و جالب اینه خیلی هم ب قولی ببو هستن و شبیه به دستمال های یکبارمصرف میمونن
  • محمد IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    9 1
    جمع مزدوران و منافقین به اسلام و ایران
  • امیرمسعود IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    12 1
    کینه و حقد شما نسبت به اسلام، امام و شهدا تمامی ندارد. خدا نکند که کسی منحرف و از خدا بی خبر شود. نفاق و دشمنی با اسلام از تمام وجود در شما دیده می شود. خدا را شکر چند تا دختر با موهای افشون آوردی کنارت؛ وگرنه توی اعلامیه ترحیم تان باید می نوشتند «جوان ناکام» بهزاد نبوی- جوان ناکام سعید حجاریان. جوان ناکام مصطی تاج زاده. اونها که اسمشان عبدالله (نوری) بود اونجوری هستند تو که دیگه غلام خانه زاد تاج هستی، آقای تاج زاده.
  • قاسم باوی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    16 2
    باسلام بنده بعنوان یک مسلمان ایرانی ازایشان بخاطر اهانتهای بی حدشان به مقام عظمای ولایت وبه این مردم غیور کشورم به قوه قضاییه وشخص دادستان کل کشور بعنوان مدعی العموم شکایت کرده وتقاضای رسیدگی دارم اللهم العن اول ظالما ظلم حق محمدا وال محمد واخر تابع له علی ذالک5
  • CA ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    12 1
    یکی از کثیفترین، منفورترین، حرمزاده ترین، خائنترین،....حیوان خلق شده در طویله اصلاحات این تاجزاده هست.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 5
    هر کس فکر میکنه یک مسئول معصوم و واجب الاطاعته باید از اول بره درس دین و انسانیت بخونه!!همه ما انسانیم و ترکیبی از خوبی و بدی
  • گرامی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    10 1
    تاج زاده وامثالشان جیره خاران وحلقه داخلی وفرهنگی داعش هستند
  • مرتضی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    9 0
    مشرق لطفا وصیتنامه سیاسی امنیتی شهید لاجوردی رو منتشر و تحلیل کنید تا ملت و خصوصا جوانها به ابعاد پلید بعضی ها پی ببرند سانسور خیانتهای نفوذی ها در لباس سران کشور تا کی ؟
  • حقیقت گو IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    7 0
    باسلام - امثال تاجزاده ها این کشور را به رکود رساندن حالا که پای خودشان مثل .... در گل فرو رفته سردر گم ماندن که چه کاری انجام دهند . باید از این افراد پرسید که شما برای این کشور و مردم چه کردید . زمانی که کشور نیز دارد همه شماها در اروپا و ........ در حال خوشگذرانی هستید .
  • مجید IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    9 1
    رقمی نیست .گنده تر ازان هم هیچ غلطی نکردند
  • خسرو IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 3
    بجای این همه آسمان ریسمان و فحاشی، می گفتید که چی گفته و نقد می کردید و پاسخ می دادید که حرفش بی ربط هست. این برای خواننده مطلوب تر هست. ضمنا اینقدر همزمانی تهاجم صهیونیست ها و امپریالیست ها با حرفهای تاجزاده و بقیه رو مطرح نکنید. چون همیشه هجوم این طرفی ها هم با با صهیونیست ها و منافقین به اون طرفی ها همزمان هست. زیرا در تمام چهل سال گذشته هجوم صهیونیست ها و امپریالیست ها به دولت و نظام بوده و هیچ روزی قطع نشده که به مخالفین بگم حالا شما صحبت کنید.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      3 0
      افرین یک مورد را جواب میدم الان در کنار تمام دروغ ها از بنزین نام برده خب مگر رهبری به دکتر احمدی نژاد گفت طرح عالی کارت سوخت را با ان دقت و اقناع عمومی و بهترین نحو برای جلوگیری از قاچاق و مصرف بیرویه اجرا کند بعد به زنگنه و روحانی گفت بخاطر لجاجت با دکتر ان را حذف کند و بعد از چند سال با صدها هزار میلیارد ضرر قاچاق و اسراف دوباره کارت سوخت و سهمیه بندی را با ان وضع فجیع و صبح جمعه ای برگرداند و ان اتفاقات ؟ الان رهبر باید پاسخگوی این امر باشد ؟ یا در قضیه مسکن ایا رهبری به یکی گفت برای محرومان میلیونها خونه بسازد و به یک گفت بعد از شش سال در چشم مردم نگاه کند و بگوید افتخار میکند که یک خانه هم نساخته ؟ در ضمن این نامرد دارد نامه سراسر غلط خویینی را تفسیر میکند که جوابهای بسیار خوبی هم به او داده شده
  • بیسیمچی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    8 1
    تفاوت مرد و نامرد در حرف و عمل تعریف میشه. برای همین امثال شما می شینید و صحبت می کنید، و امثال شهید حاج قاسم سلیمانی در تعقیب شهادت آواره بیابون ها میشه. الهی ما رو هم از شهدا قرار بده نه حرافان
  • هادی IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 2
    خاک بر سرتون با این مدریتتون وقتی جواب حمله رو ندین طرف وقیح تر میشه یارو روزنامه نگار سیاست مدار اسرائیلی میگه به زودی در مشهد نماز میخوانیم اینقدر اینا پررو شدن تو یوتوب صهیونیستها یکسره ایرانیرو تحقیرو تیکه میاندازن بعد ما که دفاع میکنیم میشیم دزدو غارت گر چهار تا ایرونیم که اونجا هیچ حرفی نمیزنن چکار کردین باما این از وضع اقتصاد این امنیت که داره دقیقا مثل اوایل جنگ سوریه میشه بخدا اگه خودتونو جمع جور نکنید ایران رو سوریه میکنن دزدیا مال حروم زادگان بدبختیو دربه دریش مال ما مردم مشرق اگه چاپ نکنی خیلی بی غیرتی
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    9 1
    خدایا شر این اسهال طلب های را از کشور ما کم کن
  • حسين DE ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    10 1
    جريانات اصلاح طلب و ليبرال اگر توانستند ثابت كنند كه خائن و خيانتكار نيستند،كه هستند .
  • SE ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    14 1
    این تاجزاده‌ هرچه زر میزنه که کسی بهش اعتنا و توجه بکند بیفایده بوده و کسی باقالی هم بارش نکرده حالا زده به سیم آخر و خودسوزی. با مهمل گویی درباره رهبری خواسته به حساب بیاد و پهن بارش کنند
  • اکبر قادری IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    13 0
    دوستان توجه کنید ، همه این فشارها (حتی فشارهای اقتصادی به مردم) و هجمه ها و لجن پراکنی ها و انداختن تقصیر گردن رهبری ، همه و همه فقط به خاطر ترس از دستگیری و محاکمه این جریان نفوذی و فاسد داره، این جریان به خوب میدونه که به آخر خطر رسیده و سال آینده که دولت جوان و حزب اللهی و انقلابی روی کار بیاد ، موقع محاکمه این جریان و افرادش به جرم خیانتهایی هست که در حق مملکت و انقلاب و مردم و اسلام کردند ... به همین خاطر از الان دست به انتحار زده اند تا بلکه راه نجاتی پیدا کنند ولی زهی خیال باطل زهی خیال خام
  • DE ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    6 0
    فاز جدید تحرکات نفاق داخلی، درست همزمان با تحرکات منسوب به سیا-موساد در حوزه عملیات ضدامنیتی، البته مسبوق به سابقه است، چه این که همین سال گذشته و در ماجرای غائله بنزین در آبان‌ماه بود که درست روز نخست شروع آشوب‌ها، متنی موسوم به «بیانیه 77 فعال سیاسی» منتشر شد که در آن خواستار آزا گذاشتن آشوب گران و محاکمه نیروهای حافظ امنیت شده بودند
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    10 0
    ما نیاز به یک انقلاب جدید بر علیه این اصلاح طلبان داریم.
  • mahdiaga IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    12 1
    بی شرف سیاسی که میگن تویی مرتیکه تاج زاده هر زمان مثل یک لاشخور سیاسی
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 7
    این همه حرف و بد و بیراه و روایت چه ارزشی داره؟ بجای این همه حرف های بیهوده کشور رو بسازید.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    10 0
    جالبه؛ معیار پُست دادن در دولت روحانی، سابقه دستگیری در فتنه 88 بود.
  • مرسل NL ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    10 2
    این تاجزاده عجب بدرد آفتابه گردانی دم توالت مسجد شاه میخوره. از استعداد و نبوغش استفاده کنید حیفه ی تاج هم بذاره رو سرش دیگه میشه توی گینس هم خودشو ثبت کنه
  • مجید IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    10 1
    لشکر پیاده امریکا و غرب در ایران .هر ضربه ای به اتحاد مردم زدند همین افراد خودفروخته بودند
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    8 1
    کلید رفع تحریم ها دست رهبره!!!!! کلیدش برجام مگه نبود دروغگو؟؟؟؟؟ واقعا وقیح و دروغگو و بی حیاست
  • علی IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    8 1
    تاج زاده یک خائن نفوذی برانداز است .
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    10 0
    اتفاقا باید جایگاه رهبر تو مانع شدن وضع امروز کشور حتما بررسی بشه. وقتی رهبر فرمودند من به آمریکا خوشبین نیستم، هفت سال کشور رو معطل اونا و اروپا کردن و دلار بیست و دو هزار تومانی. یعنی حدود هفت برابر!!!!! وقتی رهبر فرمودند گام به گام اجرا کنید و حق تون هم گام به گام بگیرید، ولی... یکجا اجرا کردند!!! می دونین چرا؟ چون فرمون اجرا، دست قوه مجریه (دولت) هست نه ولی فقیه. پس مجری باید پاسخگو باشد چرا توصیه های رهبر را اجرا نکرد و افکار خودش هم چنین نتیجه بی سابقه ای داشت!
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    دقت کنین، کاملا سفارشی داره یه متن رو میگه، اصلا فرم خوب درنیامده :)
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    3 1
    نکته جالب ماجرا جای دیگه ست. خوئینی ها خیلی ضایع شده کسی تحویلش نگرفته. بعد سالها سایه بودن، نامه چرت داد بیرون :)
  • محمدایوب IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 1
    تمامی فتنه گران در دولت به کار گرفته اند و اگردولت میرحسین بود همین دولت روحانی است که کمربه سرنگونی انقلاب. حذف ولایت فقیه را دارند که هرغلطی خواستند بکنن. ریییسی لطفا این بی شرفان را به دست عدالت بسپار.
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    اقاى تاجزاده مخاطب گفته هاى شما بطورحتم مردم نيستند چون درانتخابا ت مجلس جواب قاطع نه خودرا به شما دادند پس مطلبى را كه ميگوييد يا به اين خاطر است كه زبان وكلام خودرا اجاره داديد وياهم پرونده هاى نزد ديگران داريد وبخاطر سكوت انها مجبورهستيد ازروى نوشته حرف حرفهاى انها را بزنيد درثانى شما خودرا خير ونظام را شرمعرفى ميكيد ٢٣ سال است كه درولت هستيد نمى توانيد نقش ايوزيسيون را بازى كنيد كارهاى خيرى كه دراين مدت كرده ايد نام ببريد ارزو ميكنم سالها ازاد باشيد تا بيشر خودرا به لجن كشيده ومردم را ازبوى تعفن فرارى دهيد وسرانجام هم دربدنامى به اجداد خود به پيونديد
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    8 0
    چرا ماجرای قتل های زنجیره ای از نظر اطلاعاتی حل نشد ؟، چرا سران فتنه کپی دانشگاه و فتنه٨٨ محاکمه نشدند ؟ و ... اگر همین طور پیش رود متاسفانه با همین عناصر سقوط نظام حتمی است . آقای رییسی لطفا پرونده های امنیتی و اطلاعاتی را باز کن تا سران اصلاحات و فتنه ٨٨ باید محاکمه شوند
  • حسینی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    بنظر اکثر دلسوزان کشور باید هرچه سریعتر ولی خیلی حساب شده پاسخ گستاخی های رژیم اشغالگر صهیونیستی داده شود و همانطور که حادثه آرامکو شاخ آل سعود را شکست بایستی با اقدامی مشابه در تأسیسات اتمی اسرائیل تو دهنی محکمی به نتانیاهو و دار و دسته خبیثش داد ما هرقدم که در مقابل این رژیم کوتاه بیائیم آنها ده قدم جلو خواهند آمد
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    تاجزاده شاگرد خوئيني هاست و از همان اول بدليل محبوبيت رهبر انقلاب نسبت به ايشان كينه داشتند
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    3 0
    گل گفتی. .. ولی برای خودت و دوستان بی مغزت ... شما باید پاسخگوی خونهای ریخته شده ، در اغتشاشات از ۷۶ تا کنون باشید اگر چه شماها در انقلاب در کنار منافقین بوده اید ولی ، کسی کاری با شما نداشت ... پر رو شده اید
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    تاجزاده اینو فقط نگفت: یه جوری میگن انگار قیمت دلار قبل این هفت سال سه تومن بوده، تو این هفت سال شده بیست و دو تومن.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    باید طنز کلیپ این تاجزاده با لباس آبی بازسازی بشه: یه جوری میگن انگار دولت های قبل گل و بلبل بوده مثلا دولت اون یارو خاتمی هاشمی میرحسین... چهار دولت هشت ساله دست اینا بوده. (در اوایل انقلاب، نخست وزیر وجود داشته و فرد اجرایی کشور و مسئول معرفی وزرا اون بوده ظاهرا، برای همین هم بهزاد نبوی و ... با این که آقا رئیسجمهور بودند، بهزاد نبوی و ... وزیر شدن! آقا از طرفداران شهید لاجوردی بوده و هست و شهید لاجوردی مخالف سرسخت عوامل انفچار هشت شهریور)
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    اقای زاده تاج سیر شدی این کامنت ها صدای مردم است که به خونت تشنه اند پس دیگه غلط میکنی اسم رهبر ی عریزمون بیاری برو دهنت اب بکش بااین حرف های چرت پرت چون حالت مساعد نیست پس فترت دبگه چه اجازه ای مفسدطلبان میخواستند مملکت سال ها به ناکجا اباد کشاندند نوکر اسراییلی وخاءن حیف یه تیر که حرومت کنند..
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    3 0
    حرف های تاجزاده، مقدمات باورپذیری فتنه جدید و شعارهای فتنه گران علیه رهبری است
  • DE ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 5
    ایران در مسیر نابودی است تا پنج سال دیگه باید مبادله کالا به کالا بکنیم
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    این منافقا رو به جای اینکه به جرم قتلهای زنجیره ای اعدام کنین بهشون امکانات هم دادین! پس عدالت کجاست؟! اینا که جرمشون از موسوی و کروبی بیشتره!مماشات با اینا خیانت به کشوره.
  • آنتی صهیونیزم IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    5 0
    تاج زاده بیشرفی برای تمام فصول
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 0
    كسي نيست تاجزاده را ادب كنه!!!
  • DE ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 0
    من موندم چه کسی میخواد مریم رجوی اصلاح طلبچی ها بشه وقتی علیه نظام شورش کردند و مانند منافقین به خارج فرار کردند و پناهنده شدند. ازدواج های درون سازمانیشون چه شکلی میشه؟
  • DE ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    همسایه ما موتور گازی خریده بود و دوستهاش رو سوار میکرد یک دور میزد و کیف میکردند بچه همسایه از گریه و جیغ و داد و اشک و هوار داشت غش میکرد که چرا یک دور باباش سوارش نکرده.حالا تا قبل از اینکه تاجرزاده غش کنه یک دور سوارش کنید چون بیچاره خیلی پیاده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس